4 motive pentru care ai putea experimenta oboseala și lipsa de energie

Timp de citit: 2 minute
4 motive pentru care ai putea experimenta oboseala și lipsa de energie

Nu este normal să te simți obosit tot timpul. Dacă ești, atunci ar putea fi un semn sigur că ceva nu este chiar corect. Desigur, faptul că o viață personală și profesională ocupată, împreună cu nopțile târzii, va contribui, fără îndoială, la sentimentul zdrobit și iritabil, dar este crucial să citiți semnele de avertizare și să încercați să faceți ceva în acest sens.

Încercați să aflați de ce sunteți obosit și, dacă nu vă puteți părea să vă înțelegeți un motiv, atunci este timpul să priviți un pic mai aproape dieta, obiceiurile zilnice și dacă ar putea exista o problemă mai semnificativă în joc.

Deficiență de vitamine

Vitaminele și mineralele joacă un rol esențial pentru a vă menține treaz și alert. Dacă sunteți deficienți în anumite, aceasta poate avea un efect negativ asupra fericirii și abilității voastre de a continua viața.

Lua fier, de exemplu. Atunci când nu obțineți suficient de mult în dieta dvs., puteți deveni excesiv de oboseală, lent și chiar dezvolta anemie. Anemia este rezultatul faptului că nu există un număr suficient de globule roșii care transportă hemoglobină pentru a transporta oxigenul în jurul corpului.

În consecință, atunci când corpul tău este înfometat cu oxigen, acesta nu poate funcționa normal și puteți simți alte simptome, cum ar fi pielea palidă, durerile de cap, greața, respirația și amețelile.

Dacă nu puteți obține cantitatea potrivită de vitamine de care aveți nevoie din alimente, atunci luați în considerare să luați mai multe vitamine zilnic pentru a încerca să preveniți să vă confruntați cu oboseală și lipsă de energie.

Lipsa de somn

A nu dormi timp de opt ore recomandate pe noapte te poate face să te simți obosit, letargic și nefocalizat. Somnul joacă un rol imens în menținere cognitiv funcționează, capacitatea organului tău de a repara și de a întări, de a repara leziunile tisulare, de a crește mușchii, precum și de a regla diverși hormoni și de a se asigura că sistemul imunitar al organismului poate funcționa cât mai bine.

Pentru a vă bucura de un somn de calitate mai bună noaptea, încercați să evitați consumul de alcool în prealabil. Alcoolul poate perturba nivelul hormonilor din corp și poate duce la somn perturbat. Încercați, de asemenea, să vă lăsați în jos în mod corespunzător înainte de a vă culca citind, stând de pe telefon și intrând într-o baie caldă.

Dieta slaba

Dacă sunteți deja existent pentru mâncare rapidă și băuturi fastuoase, atunci vă puneți în pericol sănătatea. O dietă săracă îți poate scăpa corpul de nutrienți esențiali și poate observa o scădere rapidă a nivelului de energie, de conducere și de sănătate exterioară (piele slabă, pierdere în greutate și creștere în greutate) Asigurați-vă că nuanțați alimentele procesate gras, sărate și zaharoase în favoarea salatelor de pui, fructe și legume, pește gras, nuci și semințe și mese gătite acasă.

Deshidratare

Simptomele de deshidratare pot fi extrem de neplăcute și includ gura uscată, dureri de cap, amețeli, pielea uscată și cenușă și oboseală pentru a numi câteva. Uimitor, 75% din corp este format din H20, iar corpul pierde apă atunci când respirați, transpirați și treceți urina.

Acesta este motivul pentru care este atât de important să îți păstrezi corpul cu apă și să bei cel puțin doi litri de apă în fiecare zi. Deshidratarea poate avea implicații grave și poate fi fatală, tocmai de aceea ar trebui să fii foarte atent atunci când afli într-o zi caldă, să faci exerciții fizice și dacă ești predispus la convulsii și sănătate precară.

lasa un raspuns

Meniu principal

Preferințe

  • Valută
  • Limba
  • Țara de livrare
Meniu principal

Site-uri internaționale