Abordarea problemelor intestinale o dată pentru totdeauna

Timp de citit: 2 minute
Abordarea problemelor intestinale o dată pentru totdeauna

În timp ce unii pot considera că este posibil să se confrunte cu probleme ale intestinului în curs, jenante sau nesemnificative suficient de ignorate, diagnosticul și tratarea lor pot fi extrem de benefice. Ați fi surprins cât de transformator poate fi atât pentru sănătatea dvs. fizică cât și pentru a nu avea griji negre în spatele minții sau crampe persistente care amenință să vă pună amortizor în ziua voastră.

Dacă sunteți îngrijorat de faptul că puteți întâmpina simptome ale unor probleme cronice ale intestinului, iată câteva opțiuni de luat în considerare.

Vizitați medicul

În timp ce s-ar putea simți penibil să vă detaliați simptomele la un profesionist medical, nu ar trebui să ezitați să vizitați medicul dumneavoastră. Este important să vă amintiți că le-au văzut toate înainte și că simptomele dvs. nu sunt jenante pentru ele.

Vizitarea medicului dumneavoastră local vă va ajuta să obțineți un diagnostic profesional și precis și, în mod ideal, să înțelegeți ceea ce vă cauzează simptomele. S-ar putea să fie nevoie să fiți supus unui test pentru a descoperi de ce sunteți intolerant sau este posibil să aveți nevoie să vizitați un IBS clinică.

Păstrează-ți lichidele

Acest lucru este incredibil de important pentru ambele tratarea problemelor precum constipația, dar și efectele secundare ale problemelor intestinale, cum ar fi diareea. Menținerea ridicată a aportului de lichide nu numai că vă va ajuta să vă îmbunătățiți sănătatea digestivă, ci vă va împiedica să vă deshidratați.

Este important să știți că creșterea consumului de lichide, cum ar fi cafeaua și ceaiul, nu poate fi în întregime benefică. În schimb, ar trebui să luați în considerare lipirea de lichide precum apa, care nu au diuretice nesănătoase în ele.

Îmbunătățește-ți dieta

Dacă trăiești de pe pizza și brânză de mult timp, poftele tale ar putea fi satisfăcute, dar sănătatea ta digestivă nu va fi cu siguranță. Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru sănătatea digestivă este să vă îmbunătățiți dieta și să începeți să includeți alternative sănătoase, cum ar fi alimentele întregi. Introducerea alimentelor cu conținut ridicat de fibre și derivate din plante vă va lăsa să vă simțiți mult mai puțin congestionată și inconfortabilă.

Dacă doriți să vă îmbunătățiți dieta pe termen lung, va trebui să faceți următoarele:

  • Nu mai cumpărați gustări nesănătoase la supermarket
  • Tăiați carnea roșie și alimentele procesate
  • Încercați să vă umpleți căruciorul cu o mulțime de legume colorate, proaspete sau congelate și să vă angajați să-l gătiți

Adăugați suplimente

Luând suplimente cu dieta dvs. vă poate ajuta, de asemenea, să vă ușurați simptomele. De exemplu, luarea uleiului de mentă poate ajuta la ușurarea balonării, iar probioticele pot fi extrem de benefice pentru cei care știu ce bacterii intestinale sunt sursa problemelor lor în curs. Acest lucru poate ajuta la ameliorarea oricărui disconfort pe care l-ați întâmpinat ca efect secundar al problemelor intestinale.

Abordarea problemelor intestinale poate avea o abordare cu mai multe fațete. Este posibil să vă solicite parțial să interveniți la orice obiceiuri alimentare nesănătoase, dar poate fi necesar să remediați orice simptome pe termen scurt. Încercarea de fructe și legume noi vă poate ajuta să vă îmbunătățiți sănătatea digestivă generală, în timp ce suplimentele pot ajuta la controlul oricăror disconforturi pe care le puteți simți la interimare.

lasa un raspuns

Meniu principal

Preferințe

  • Valută
  • Limba
  • Țara de livrare
Meniu principal

Site-uri internaționale