Cele mai bune sfaturi pentru a avea grijă de mușchii tăi după ce te-ai antrenat

Timp de citit: 2 minute
Cele mai bune sfaturi pentru a avea grijă de mușchii tăi după ce te-ai antrenat

Începerea unui nou regim de antrenament poate fi incredibil de incitantă, precum și de o imensă rapelare a stării de spirit. Devenirea în formă fizică s-a văzut că are beneficii atât pentru sănătatea noastră fizică, cât și pentru cea psihică, ceea ce ne poate ajuta să ne oferim un sentiment deosebit de reînnoire.

Exersarea, indiferent dacă alegeți să lucrați la cardio sau la consolidarea forței, poate fi destul de stresant asupra grupurilor musculare. Mulți constată, în special la începutul sesiunilor de antrenament, că își petrec zilele următoare simțindu-se puțin dureros și strâns. Dacă vă preocupă să vă îngrijiți mușchii după un antrenament, ce se poate face pentru a vă asigura că nu vă doareți singuri sau, într-adevăr, mușchii?

Răcire

După ce ați terminat o sesiune de exerciții, unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face pentru sănătatea musculară este să vă răciți corect. Indiferent dacă este vorba de o plimbare energică după o alergare sau de întindere către mușchi după antrenamentul cu greutatea, ar trebui să dureze oriunde până la 20 de minute pentru a-ți răci corpul înapoi. Acest lucru vă ajută să preveniți această senzație rigidă și inconfortabilă pe care o puteți experimenta a doua zi după un antrenament intens.

Faceți pauze regulate

În același mod în care nu ar trebui să se prăbușească dieta pentru a pierde tone de greutate, nici nu ar trebui să exersați impulsiv zi de zi. Acordarea de timp pentru recuperare este extrem de importantă atunci când vine vorba de exerciții fizice în mod regulat. Îți oferă mușchilor timp să se odihnească, iar restul corpului tău. Nu mai este nimic învingător decât să te întorci la rutina ta de exerciții, doar pentru a constata că ești prea obosit pentru a-l finaliza.

Asigurați-vă că primiți o nutriție corectă

Sperăm, cu un nou antrenament, o dietă îmbunătățită. Desigur, este important să vă asigurați că consumați un echilibru sănătos de fructe, legume, carne slabă sau proteine și carbohidrați. Proteinele, atunci când vine vorba de formare, este deosebit de vitală. Proteina ajută la vindecarea și formarea mușchilor, ceea ce vă va ajuta să obțineți un aspect fizic mai slab, dacă asta faceți după.

Cei care se supun unor antrenamente deosebit de dificile ar putea dori să opteze pentru pulberi proteice și suplimente care să-i ajute să construiască masa musculară necesară sau, într-adevăr, să-i ajute pe mușchi să se vindece după antrenamentul cu forță. Suplimentele nutriționale pentru crampe pot ajuta, de asemenea, pentru probleme de crampe pe termen scurt.

Deși este important să-ți creezi nivelul de proteine după antrenamente grele, este, de asemenea, crucial să nu începi să sări peste carbohidrați. Dietele la modă sunt foarte bune și pe termen scurt, dar părăsirea grupurilor alimentare importante din dieta dvs. după un exercițiu energetic ar putea fi incredibil de periculoasă. Carbohidrații sunt combustibili pentru corpul tău și trebuie asociați cu o cantitate sănătoasă de proteine.

Fără să-ți faci timp pentru a-ți îngriji mușchii, exercițiile fizice pot avea un impact considerabil asupra corpului tău. Dacă aspirați la un anumit nivel de forță sau masă musculară, este important să nu vă pedepsiți mușchii prin a nu vă odihni, a vă încălzi sau a vă încălzi. Alimentația și suplimentele sănătoase vă pot ajuta, de asemenea, să vă vindecați și să vă dezvoltați mușchii, care ar trebui să fie asociați cu mult timp pentru a vă odihni.

lasa un raspuns

Meniu principal

Preferințe

  • Valută
  • Limba
  • Țara de livrare
Meniu principal

Site-uri internaționale