Cum să rămâneți la nivelul greutății dvs. după atingerea obiectivului

Timp de citit: 2 minute
Cum să rămâneți la nivelul greutății dvs. după atingerea obiectivului

Dacă ți-ai atins obiectivele de fitness și greutate, atunci felicitări uriașe sunt în ordine! Ți-ai modificat cu succes viața în bine și mănânci alimente mai sănătoase, te angajezi la exerciții fizice zilnice, te educezi cu privire la tipurile de alimente de care corpul tău are nevoie să funcționeze cât mai bine, iar tu (sperăm) bucurându-vă de-a lungul drumului.

Când vă fixați un obiectiv și sunteți concentrat pe atingerea acestuia, se poate simți un pic dezgustător atunci când ajungeți în cele din urmă doar pentru a vă întreba ce trebuie să faceți acum. Dacă acest lucru sună familiar, atunci nu trebuie să vă faceți griji; acest ghid va ajuta să vă sprijine și să vă sugereze modalitățile prin care puteți continua să vă mențineți în greutate.

Obțineți asistența de care aveți nevoie

Corpul tău are nevoie de nutrienți pentru a:

  • vă menține funcționând sănătos
  • simțiți-vă energizat
  • regla somnul, hormonii și cognitiv funcţie
  • îndeplini aproape toate celelalte activități pe care corpul tău le întreprinde într-o zi.

Cum pot susține oasele mele?

Sprijină-ți sănătatea și dezvoltarea oaselor obținând suficient calciu în dieta dvs., precum și proteine, magneziu vitamina D, fosfor, și potasiu (se găsește pe placul bananelor, al citricelor și al fructelor uscate). Făcând acest lucru, vă va menține puternic și suple și vă poate ajuta să vă protejați articulațiile și țesuturile de daune atunci când participați la exerciții fizice, cum ar fi alergare, haltere și sport cu impact ridicat.

Când ești obosit, ai mai multe șanse să găsești alimente rapide ușor de preparat decât să începi o masă hrănitoare de casă cu ingrediente proaspete. Așadar, evitați oboseala rămânând hidratate și nu lăsați nivelul glicemiei să crească și să se ridice pe parcursul zilei.

Concentrați-vă să dormiți într-un număr adecvat de ore și luați mai multe vitamine dacă sunteți în vreun fel deficienți sau considerați că este dificil să mâncați toate mineralele de care aveți nevoie în cursul zilei.

Rămâi concentrat

Acum că ați atins obiectivul dvs., trebuie să vă asigurați că tot lucrați din greu și urmând planurile de masă, elaborați regimuri și gândiți pozitiv.

Dacă în orice moment vă simțiți descurajați sau ca și cum nu ați încercat atât de mult cât ați putea, atunci luați timpul pentru a face pasul înapoi și a vă reaminti de cât de departe ați ajuns. Reamintiți-vă de sângele, transpirația și lacrimile pe care le-ați experimentat pentru a ajunge acolo unde sunteți și exact de ce ați început eforturile dvs. pentru a pierde în greutate și a vă forma în primul rând.

Fii consistent

Doar pentru că ați atins greutatea țintă, IMC-ul sau masa musculară nu înseamnă că puteți slăbi în programul dvs. de exerciții. Nu uitați să participați la sala de gimnastică la fel de regulat ca înainte, continuați să vă contestați implicându-vă în sport și mâncați ca parte a unei diete echilibrate care, în mod ideal, ar trebui să fie fără alcool, alimente procesate (inclusiv pâine), excesiv de sărate alimente, zaharuri rafinate și grăsimi trans.

Refuzați să deveniți încântători acum că v-ați atins obiectivul și ați stabilit sarcini suplimentare, cum ar fi să învățați cum să gătiți, să jucați sport, să educați pe alții și să vă dezvoltați și să înțelegeți înțelegerea anatomiei și fiziologiei, de exemplu.

lasa un raspuns

Meniu principal

Preferințe

  • Valută
  • Limba
  • Țara de livrare
Meniu principal

Site-uri internaționale