De ce ar trebui să luați în considerare luarea de multivitamine

Timp de citit: 2 minute
De ce ar trebui să luați în considerare luarea de multivitamine

Luând suplimente poate fi un mod eficient de a obține nutrienții care ar putea să lipsească din dieta ta. Sunt ușor de reținut pentru a lua, pot stoca ușor și sunt transportabile. Multivitaminele sunt extrem de convenabile și vă oferă o lovitură concentrată de vitamine pe care corpul dvs. le-ar putea dori.

Dacă dieta dvs. nu este bogată în minerale și vă luptați să știți ce alimente conțin acid folic, fier, și vitamina C și D, de exemplu, atunci multivitaminele te-au acoperit.

Atâta timp cât nu depășiți masiv doza zilnică recomandată de multivitamine, desigur, nu există niciun rău la început să luați multivitamine ca parte a unui stil de viață sănătos și echilibrat. Puteți încerca să le luați pentru a vedea dacă începeți să vă simțiți din ce în ce mai invigorat, alert și condus.

Piele mai strălucitoare

Grija de pielea ta este o parte esențială a rutinei tale de sănătate, este cel mai mare organ al corpului și te păstrează protejat de soare și de alte elemente.

Grija după pielea ta nu este o muncă grea și ar trebui să eviți pericolele evidente ale supraexpunerii solare, fumat, consumul excesiv de alcool și să nu bei suficientă apă.

Pentru a menține pielea să pară sănătoasă și tinerească, puteți lua multivitamine care sunt inclusiv vitamina D, vitamina C (se găsește și în citrice și poate ajuta la vindecarea pielii deteriorate), antioxidant vitamina E, precum și vitamina K.

Vitamina K deficiențele sunt oarecum rare; cu toate acestea, suferinzii se luptă cu capacitatea lor de a vindeca răni, zgârieturi și vânătăi, în special după procedurile chirurgicale. Pentru a vă crește aportul vitamina K, puteți începe să mâncați legume cu frunze verzi, precum kale, varză, fasole verde și spanac.

deficiente

Gestionarea unei carențe de vitamine poate fi grea, mai ales dacă deficiența în sine te face să te simți obosit, iritabil, dureros și slab. A vitamina B12, B6 acid folic, și riboflavină deficiența poate provoca oboseală și anemie.

O dietă deficitară în unele dintre cele mai cruciale vitamine poate provoca o varietate de simptome neplăcute și este rolul tău să încerci să le localizezi, apoi să faci ceva în acest sens. Medicul de familie ar putea să vă prescrie medicamente la fel de mult pe cât ar putea să vă sugereze că vă creșteți aportul zilnic de anumite minerale.

Luând multivitamine te poate ajuta să începi să te simți mai puțin obosit și slăbit până când vei avea puterea de a cerceta în continuare diferitele alimente de care trebuie să mănânci mai mult, să gătești pentru tine și să creezi planuri de masă.

Sănătate cognitivă

Menținerea creierului funcțional și sănătos este esențială pentru a vă bucura de o viață sănătoasă. Vitaminele considerate cele mai adepte în susținere cognitiv sănătatea și stimularea puterii creierului includ aprecierile acid folic, calciu, magneziu și zinc.

Alimentele pe care le consumi pot furniza mineralele de care ai nevoie pentru a te menține alertă pe parcursul zilei, iar acestea sunt sub formă de wholegraine, și în special cele cu un nivel scăzut GI, precum și pește gras, afine, roșii și banane care sunt ambalate potasiu.

Dacă puteți recunoaște că dieta dvs. de zi cu zi lipsește din astfel de alimente, atunci luarea unei multivitamine la îndemână vă poate ajuta să vă hrăniți corpul în timp ce încercați să vă dați seama cum este cel mai bine să vă îmbunătățiți dieta și să obțineți fiecare micronutrient de care are nevoie.

lasa un raspuns

Meniu principal

Preferințe

  • Valută
  • Limba
  • Țara de livrare
Meniu principal

Site-uri internaționale