Importanța unei inimi sănătoase: un ghid pentru un stil de viață mai bun

Timp de citit: 2 minute
Importanța unei inimi sănătoase: un ghid pentru un stil de viață mai bun

Grija după sănătatea dvs. este crucială pentru a vă bucura de o viață fericită, activă și plină de satisfacție. Sănătatea voastră bună vă menține în viață, iar inima dvs. este organul care este esențial pentru existența voastră. Având în vedere acest lucru, este timpul să începeți tot ce puteți pentru a vă menține inima fericită și capabilă să vă sprijine eficient.

Înainte de a începe să vă schimbați dieta mai bine și să programați timpul pentru antrenament în săptămână, trebuie să acordați prioritate renunțării la obiceiurile proaste. Acestea includ fumatul, consumul de alcool și bazarea pe mâncare rapidă pentru confort emoțional.

Obțineți vitaminele de care aveți nevoie

Deficiențele de vitamine vă pot face să vă simțiți lent, neplăcut și slab. Acestea sunt toate stările care vă pot împiedica să aveți energia de a găti în loc să comandați pentru a lua și să vă ridicați de pe canapea și să mergeți la sală. Începeți să luați suplimente care vă hrănesc corpul cu consumurile necesare fier (pentru oboseală și anemie), de exemplu, precum și vitamina D, vitamina C, magneziu și calciu.

Controlează colesterolul

Înalt colesterol este adesea cauzată de o alimentație săracă și de consumul de grăsimi saturate, precum cele găsite în produsele de origine animală, cărnile roșii și produsele lactate cu grăsimi complete. Înseamnă că sângele tău conține niveluri excesive de lipide (grăsimi), iar acestea pot afecta cât de bine funcționează inima ta.

Reducerea aportului tău de carne roșie este un sfat extrem de benefic și se pare că sunt foarte puține, dacă este cazul, pentru a mânca carne roșie. Puteți consuma proteine abundente din ouă, piept de pui, nuci și semințe, leguminoase și fasole și din întregi.

Obțineți pompa de sânge

Un stil de viață sedentar este legat de o serie de reclamații în materie de sănătate. Fără exerciții fizice adecvate și coerente, șansa dvs. de a dezvolta boli coronariene crește semnificativ. Inactivitatea este legată de valori crescute colesterol nivelurile și tensiunea arterială ridicată, acestea din urmă fiind o cauză principală a accidentelor vasculare cerebrale.

Cei care nu reușesc să facă exerciții fizice în mod regulat sunt mult mai susceptibili să fie supraponderali sau obezi, iar se consideră că excesul de greutate vă crește șansele de glicemie ridicată, anumite tipuri de cancer și boli de inimă.

Este important să recunoști comportamentul sedentar și să faci ceva în acest sens înainte de a fi prea târziu. Să nu faci efort suficient și să fii inactiv poate fi dezastruos pentru sănătatea ta, deci asigură-te că obții cel puțin treizeci de minute de exerciții fizice în fiecare zi. Acest lucru se poate prezenta sub forma unor sporturi cu impact scăzut, cum ar fi mersul cu bicicleta, înotul și mersul pe jos, sau joacă afară cu copiii sau câinele dvs., sau chiar curățarea casei minuțios.

Gestionează stresul

Niveluri ridicate de stres poate într-adevăr să-și asume sănătatea inimii, motiv pentru care este atât de important să-ți faci timp să te relaxezi după o zi lungă, lăsați-vă pieptul să se întindă, să respire adânc și să dormiți mai devreme. Concentrați-vă pe evitarea alcoolului, pentru a putea elimina o zi stresantă, deoarece acest lucru poate avea efecte adverse suplimentare asupra inimii, rutinei de somn și cognitiv funcţie.

lasa un raspuns

Meniu principal

Preferințe

  • Valută
  • Limba
  • Țara de livrare
Meniu principal

Site-uri internaționale